Movie Scripts

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Movie Scripts

Me? I'm just passing through.

We are the Borg.
      Lower your shields and surrender your ships. Strength is irrelevant. Resistance is futile. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us.
      Resistance is NEVER futile.

And what's hell ... without a little fire.

You are being watched.
      The government has a secret system, a machine that spies on you every hour of every day.
      I know because I built it.
      I designed the machine to detect acts of terror but it sees everything. Violent crimes involving ordinary people, people like you. Crimes the government considered "irrelevant."
      They wouldn't act, so I decided I would. But I needed a partner, someone with the skills to intervene.
      Hunted by the authorities, we work in secret.
      You'll never find us, but victim or perpetrator, if your number's up... we'll find *you*.
    • So, meine Lieben - wir haben jetzt auch den Link zum Babylon A.D. Script - geht zum 1. Post, gleich nach Boiler Room findet ihr ihn.
      Und gleich danach auch heute neu hinzugefügt das Script zu Knockaround Guys.
      Und wer dann noch nicht genug hat macht weiter mit Fast and Furious 4.

We are the Borg.
      Lower your shields and surrender your ships. Strength is irrelevant. Resistance is futile. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us.

You are being watched.
      The government has a secret system, a machine that spies on you every hour of every day.
      I designed the machine to detect acts of terror but it sees everything. Violent crimes involving ordinary people, people like you. Crimes the government considered "irrelevant."
      They wouldn't act, so I decided I would. But I needed a partner, someone with the skills to intervene.
      You'll never find us, but victim or perpetrator, if your number's up... we'll find *you*.
    • Ich kann gar nie genug von dem Kerl lesen und die Scripts sind da gar nicht schlecht. Vor allem sind sie hilfreich, wenn man seine Filme wie ich nur in Englisch sieht - da kann man mal nachschlagen, wenn der Dialekt wieder mal zu schräg war, um ihn zu verstehen.
      Ich versuch selbstverständlich, die Scripts zu allen Filmen zu finden, aber bei manchen ist das gar nicht so leicht.

We are the Borg.

You are being watched.
    • ich seh mir die Filme auch lieber im Original an .Wenn man dann vergleicht sieht man mal wie bescheiden die Übersetzungen manchmal leider sind .
      Und da versteh ich dich total ,er ist ein toller Charakter vorallem als Riddick ...den muss Mann/Frau einfach mögen ...der hat für alle was dabei

JA ICH STEH AUF KILLERSPIELE

NEIN ;ICH PLANE KEINEN AMOKLAUF
    • ja die Übersetzungen sind manchmal etwas bescheiden .Liegt ja auch an der Satzstellung die so grundverschieden zur deutschen Sprache ist .
      Super das du weiter am Ball bleibst und dich nicht unterkriegen lässt von der Sprache .Verwende bloß nicht die Übersetzungsmaschinen aus dem Net ,die sind größtenteils Mist .

JA ICH STEH AUF KILLERSPIELE

NEIN ;ICH PLANE KEINEN AMOKLAUF

© 2007 - 2018 by Rinoa - Legend of Vin Diesel

Bild - Legend of Vin Diesel wird klimaneutral gehostet!