Angepinnt FedCon Interview - wir wollen eure Fragen!

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• FedCon Interview - wir wollen eure Fragen!

Habt ihr Fragen an die Stargäste auf der FedCon? Anwesend werden sein Richard Dean Anderson (Colonel Jack O'Neill), Paul McGillion (Dr. Carson Beckett) und Tony Amendola (Bratac).

Gibt es irgendetwas, was ihr schon immer von ihnen wissen wolltet? Etwas was euch ganz besonders interessiert? Dann bitte her damit!

Wir können natürlich nicht Garantieren, das wir die Fragen auch stellen können, aber es ist wahrscheinlich - deswegen versäumt nicht die Gelegenheit, eurem Star eure Frage zu stellen!
    • OMG ich wußte gar nicht, daß Bratac auch kommt! Den fand ich echt klasse.

Me? I'm just passing through.

We are the Borg.
      Lower your shields and surrender your ships. Strength is irrelevant. Resistance is futile. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us.
      Resistance is NEVER futile.

And what's hell ... without a little fire.

You are being watched.
      The government has a secret system, a machine that spies on you every hour of every day.
      I know because I built it.
      I designed the machine to detect acts of terror but it sees everything. Violent crimes involving ordinary people, people like you. Crimes the government considered "irrelevant."
      They wouldn't act, so I decided I would. But I needed a partner, someone with the skills to intervene.
      Hunted by the authorities, we work in secret.
      You'll never find us, but victim or perpetrator, if your number's up... we'll find *you*.
    • Okay, hier hab ich schon mal 2:

I've always wondered what was your favourite Sam/Jack moment from SG-1?
      Ich habe mich immer gefragt, was ihr liebster Sam/Jack Augenblick bei SG-1 war.

Did you ever improvise your lines?
      Haben sie bei ihrem Text je improvisiert/aus dem Stehgreif gearbeitet?

Me? I'm just passing through.

We are the Borg.
      Lower your shields and surrender your ships. Strength is irrelevant. Resistance is futile. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us.
      Resistance is NEVER futile.

And what's hell ... without a little fire.

You are being watched.
      The government has a secret system, a machine that spies on you every hour of every day.
      I know because I built it.
      I designed the machine to detect acts of terror but it sees everything. Violent crimes involving ordinary people, people like you. Crimes the government considered "irrelevant."
      They wouldn't act, so I decided I would. But I needed a partner, someone with the skills to intervene.
      Hunted by the authorities, we work in secret.
      You'll never find us, but victim or perpetrator, if your number's up... we'll find *you*.

© 2007 - 2018 by Rinoa - Legend of Vin Diesel

Bild - Legend of Vin Diesel wird klimaneutral gehostet!